Cinnasticks and a haircut - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Cinnasticks and a haircut - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Cinnasticks and a haircut

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is toch knap als je in NY gaat winkelen en maar met 2 tasjes terugkomt...waar dan niet eens kleren in zitten :)
Vind ik toch wel een hele prestatie. Ik kon gewoon niks vinden waar ik m'n geld aan wilde uitgeven, hoewel er genoeg shirtjes van bijv. DKNY of Tommy Hilfiger voor maar 15 dollar waren.
Ik heb m'n geld uitgegeven aan een Friends DVD/boardgame en een dik Sex and the City boek :)

Verder liep ik vanmiddag in de Manhattan Mall en rook ik opeens iets heel bekends....CINNABON! Tijdens mijn studie in Ohio was ik daar helemaal gek op. Het is een winkel met allemaal cinnamon sticks, broodjes, koekjes etc. Moddervet, veel te veel suiker maar heeeeel erg lekker.
Anyway: ik rook m wel, maar ik zag m nergens. Na 5 minuten ronddwalen dacht ik me vergist te hebben, maar opeens zag ik m! (m'n neus laat me nooit in de steek).Heb me dus even te goed gedaan aan een zakje cinnasticks :)

Daarna liep ik langs een mooie kapperszaak op Times Square en besloot een stuk van m'n haar te laten knippen. Er is maar 10 cm af hoor dus ik ben nog herkenbaar, maar de prijzen vielen erg mee en ik was m'n haar wel zat aan t worden dus ben lekker naar binnen gestapt :)

  • 29 Juli 2006 - 05:18

    Eric:

    Foto's? :)

    Ben je er wel zeker van dat je een echte vrouw bent? Geen kleren kopen... Knap!

  • 29 Juli 2006 - 13:12

    Iris:

    Ik eet ook geen chocola :D

  • 29 Juli 2006 - 14:09

    Eric:

    You're pulling my leg.

    Wanneer ga je daar wonen???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 35742

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: