Donutshaped peaches and more.. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Donutshaped peaches and more.. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Donutshaped peaches and more..

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

11 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Vandaag ben ik lekker bij het zwembad gebleven met Adelle, het Britse meisje uit m'n kamer. Ze is erg aardig en is hier al een paar weken dus dat is voor mij weer handig omdat zij weet waar je heen moet voor bijvoorbeeld gratis internet :)
Zo kwam het ook dat ik vanmiddag met haar in een organic supermarket belandde. Waar alles gemaakt is uit natuurlijke bestanddelen...en waar ze donutshaped peaches hadden. Nog nooit zoiets raars gezien.

De andere twee meiden op de kamer zijn ietwat vreemd. Een er van is een 43-jarige teacher uit Arizona: Darlene, het ultieme prototype Amerikaan: alles is lovely,wonderful,splendid en meer.
Zo heeft ze voor iedereen in de kamer een "bathroom cabby" gecreerd door het stukknippen van een jerrycan. Dit omdat er in de badkamer nergens een plankje voor je spullen is en je op deze manier alles in 1 keer kan vervoeren.

Het andere "onderdeel" van mijn kamer is een stripper uit San Francisco die midden in een scheiding zit en haar huis ontvlucht is wegens domestic violence (jaja, the world is full of trouble).
Soms zit ze met een deken over haar hoofd, maar verder is ze wel oke.
Ach ja, in hostels kom je nou eenmaal vreemde mensen tegen maar al met al hebben we best een gezellige kamer.
I've seen worse :)

Buiten is nu een storm op komst, hopelijk is die niet van lange duur want ik ga morgen naar Key West natuurlijk!!

  • 11 Juli 2006 - 07:18

    Susan:

    Donutshaped peaches..hahaha, je hebt er toch wel een foto van gemaakt. Fijn dat je nu leuk contact hebt, dat is wel zo gezellig! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad bij Key West!

    X,
    Susan

  • 11 Juli 2006 - 14:36

    Sabine:

    Hey Ier!!

    Nou je maakt weer genoeg gekke dingen mee!! Vallen al onze rare avonturen zelfs bij in het niet :)
    Hoe was het in Key West??
    Misschien kan je nog een leuk dansje van je stripper-roommate leren ;-)
    Liefs, Saab

  • 12 Juli 2006 - 08:15

    Dean:

    Hahaha, ik merk al dat je je niet hoeft te vervelen!!
    Veel plezier in Key west. (Een eindje cruisen, maar dan heb je ook wat!!) Wel ff een lekkere cocktail halen bij Sloppy Joe's ;-)

  • 26 Juli 2006 - 07:44

    Shirley:

    Hi ier, beetje late reactie op dit bericht, maar in Harrods hebben ze die peaches ook! Moest meteen aan jou denken toen ik ze zag liggen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 35806

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: