Friends & Sex and the City - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Friends & Sex and the City - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Friends & Sex and the City

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

23 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik heb ze gevonden hoor!! Het appartementencomplex van Joey,Monica,Chandler,Phoebe,Rachel en Ross...EN het huis van Carrie uit SATC.
Ze liggen eigenlijk vlakbij elkaar. Bij t huis van Carrie stond een hele rij vrouwen die op de foto wilden op de trap van het appartement. Wilde ik natuurlijk ook dus ik ben er vrolijk in gaan staan :)
Het huis van Friends herkende ik eigenlijk meteen door de blauw/rode gevel op de hoek.
Wel een raar idee dat ze er stiekem toch niet echt wonen, had erg de neiging om aan te gaan bellen.

's avonds ben ik helemaal naar downtown afgereisd om wat te gaan drinken met Hilde (dat meisje van t Amerika-forum waarmee ik ook naar de film was geweest) en nog 2 Nederlandse meiden. Was erg leuk en de barman vertelde dat Mr.Big uit SATC om de hoek woonde en vaak voorbij loopt met z'n hond. Uiteraard weer niet toen ik er zat, maar ach :)

Om een uur of 1 weer naar "huis" gegaan. Dat is dan nog wel bijna 40 minuten met de metro all the way uptown. Maar ik voel me in NY totaal niet onveilig, hoewel de meeste meisjes die ik hier ontmoet 's avonds het hostel niet meer uit gaan in hun eentje. Nou ik lekker wel :) (sorry ouders ;) ) New York is niet voor niets the city that doesn't sleep, dus dan ga je niet om 9 uur al binnen zitten toch??

  • 23 Juli 2006 - 17:54

    Mam:

    mooie boel! We hebben toch iets verkeerd gedaan bij je opvoeding, want kennelijk luisteren die andere meisjes meer naar hun ouders.:) Geniet er maar van. Er kan je in Tanthof ook iets overkomen. Maar wel opletten hoor, het lijkt allemaal wel veilig, maar het is en blijft een gevaarlijke stad.

  • 23 Juli 2006 - 20:05

    Janice:

    oh... my... God!

  • 24 Juli 2006 - 11:14

    Dean:

    Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar alle foto´s. Neem aan dat je 30D overuren maakt. ;-)

  • 24 Juli 2006 - 11:36

    Ernie:

    Kijk maar uit, voor je het weet ben je geschaakt door een rijke Amerikaan :-)

  • 24 Juli 2006 - 13:23

    Iris:

    Ik zal netjes opletten en voorzichtig zijn :) Qua foto's: t is vandaag eindelijk zonnig hier dus ik ga er zo maar op uit!

  • 24 Juli 2006 - 16:23

    Marjan (hekkie AA-forum):

    Hoi Iris,
    Geweldig om jou zo (bijna)dagelijks te volgen. Ik geniet er elke keer weer van. Nog veel plezier gewenst deze laatste week enneh... take care!!
    Groetjes Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 35801

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: