A nightmare...... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu A nightmare...... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

A nightmare......

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 Juli 2006 | Verenigde Staten, Philadelphia

....is only a trainride away. Apparently.
Ik ben geloof ik in het meest verschrikkelijke hostel ever terecht gekomen.
De lobby ziet eruit als een kelder, heeft geen ramen en ik zit nu op een of ander vies kussen op de grond te internetten.
De slaapzaal is zo mogelijk nog erger: 28 bedden in 1 zaal! het stinkt naar zweet en om er te komen moet ik een eng houten trappetje op en door een donker gangetje.
Ongelofelijk dat dit hostel tot dezelfde keten behoort als die in Washington en NY (waar ik 3 jaar terug al eens geweest ben).
Ik voel overal iets kriebelen, maar dat wijt ik maar gewoon aan de 40 muggenbulten die ik in Washington heb verzameld............ja, daar hou ik het maar op :)

God zij dank verblijf ik alleen morgen in Philadelphia en ga ik donderdag al naar NY, maar toch....ik denk erover om voor de 2e nacht een hotel te zoeken ofzo. Nou ja..eerst maar zien hoe ik de 1e nacht overleef, hotels zijn hier toch al gauw 120 dollar per nacht (mocht er iemand zijn die zich op z'n werk verveelt vandaag: google dan even een goedkoop hotel in Philadelphia voor me :D)
Er was wel meteen een aardig meisje op m'n zaal waarmee ik net ben gaan eten. Morgen ga ik een hop on- hop off tour doen omdat ik hier maar 1 dag ben natuurlijk en dan is zo'n bus altijd wel handig om toch veel dingen te zien.

Ik heb heimwee naar m'n leuke hostels in Washington en Miami! Maar goed...er moet op z'n minst 1 rampzalige ervaring in een backpacktrip ziten toch? :)

  • 19 Juli 2006 - 02:15

    Petra:

    Oef, mijn gast een paar weken geleden, Thijs, is daar gillend weggerend, geloof ik, want hij arriveerde hier twee dagen vroeger dan verwacht! Sterkte!

  • 19 Juli 2006 - 05:38

    Kirsten:

    Juist je worst nightmare ervaring maakt je vakantie spannend! Tuurlijk is het balen maar des te meer zal je blij zijn om in New York te zijn. Dat sowieso trouwens ;-) Even doorbikkelen, er ligt nog veel moois in het verschiet!

  • 19 Juli 2006 - 07:46

    Susan:

    O, jeetje wat vervelend dat dat hostel zo vies is. Ik moet gelijk denken aan Oostenrijk, dat eerste hotel. Dat we in de kelder sliepen en ook zo'n enge gang door moesten om naar het toilet te gaan! Maar je treinreis is verder goed gegaan, niet veel vertraging? Ik vond het superleuk dat je gisteren even belde! Gezellig!!! Nou ik ga even voor je googelen.
    X,
    Susan

  • 19 Juli 2006 - 07:52

    Susan:

    60 dollar voor een overnachting of nog 1 survivalnacht in het horror-hostel? Succes in ieder geval!! Denk maar aan NY en dat je daar straks lekker zit! ;-)

  • 19 Juli 2006 - 10:34

    Frédérik:

    Hostels zijn inderdaad van verrassende (lees: uiteenlopende) kwaliteit. Laatste keer in NYC heb ik twee dagen lang gedacht dat we in een raamloze zolder sliepen, bleek het de kelder (khad nooit op de knopjes in de lift gelet...).

  • 19 Juli 2006 - 11:47

    Ernie:

    Niet zeuren, wees blij dat je niet op een luchtrooster van de metro hoeft te slapen :)
    Hebben ze er ook kakkerlakken, spinnen, salamanders enzo? Dan wordt het wel weer leuk :)
    Have fun daaro!

  • 19 Juli 2006 - 20:23

    Mam & Pap:

    HOI iris,
    leuk om alles te lezen. Het is ons dus gelukt!!!
    Volgens ons heb je een wereld vakantie. En dat vieze hostel maakt dat je de andere des te meer kunt waarderen. Waarschijnlijk weet je het nog niet maar de 4-daagse is afgelast wegens de hitte. Ze hebben de 1e dag gelopen, daarna om 9 uur 's avonds kwam het bericht dat het niet meer doorging. Er zijn twee doden gevallen, en een stuk of 60 mensen in het ziekenhuis beland. Wel een enorme domper, maar ik heb nu gezelschap, dat is ook leuk! Heel veel plezier in New York en oh ja, ik was gisteren bij V&D in Oss en je raadt het nooit: daar stonden je roze schoenen in maat 39, Ik heb ze dus maar gekocht.
    Groetjes, ook van Astrid en Ger,

  • 19 Juli 2006 - 21:04

    Frans:

    Misschien dat je ergens coupons kan halen, bij een tourist office of zoiets, je hebt er soms van die gratis boekjes in krantenrekken liggen. Als je dan naar een hotel gaat vraag eerst of er kamers beschikbaar zijn en laat pas dan coupons zien. Groetjes uit Californie!

  • 19 Juli 2006 - 21:05

    Frans:

    P.S. Ik heb je site net ontdekt - leuk! Ik ben benieuwd naar foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 35788

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: