Start spreading the news.... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Start spreading the news.... - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Start spreading the news....

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

20 Juli 2006 | Verenigde Staten, Philadelphia

...I'm leaving today :)
En ik ben er al! Ahh wat een wereld van verschil met Philadelphia dit hostel. Het is enorm groot, heeft een schitterende lobby (compleet black & white), een restaurant, binnenplaats, game room, giftshop, internetrooms, enorme keukens en de metro voor de deur.
Het schijnt het grootste en mooiste hostel ter wereld te zijn...ach ja, NY is niet voor niets NY :)

Busreis ging goed! Twee uurtjes rijden en voor me zag ik de skyline van Manhattan al opdoemen. Op Port authority Station uitgestapt en de rest van de rit met een taxi afgelegd. Het is fijn om in een stad te zijn waar ik de weg weet en veel dingen bekend voorkomen. Scheelt een hoop uitzoekerij :)

Vanavond ga ik naar de film in Brooklyn Bridge Park. In de zomer worden er overal in NY gratis concerten gegeven of films vertoont in de diverse parken. Ik ga erheen met een meisje dat ik "ken" via het allesamerika-forum. Zij is Nederlands maar woont hier en was zo aardig om me uit te nodigen voor de film.
Leuk! New York Experience nummer 1 staat dus op de agenda.

M'n muggenbulten lijken ook minder te jeuken :) Gisteravond werd t trouwens nog wel onverwachts gezellig in Philly. In de lobby van t hostel raakte ik in gesprek met een jongen uit Parijs. We besloten om wat te gaan eten en hij wist een leuke jazzclub. Daar hebben we dus tot een uur of 12 gezeten. Was eigenlijk te moe, maar ja..alles om uit dat vreselijke hostel weg te zijn toch? En slapen doe je toch niet op een zaal met 28 bedden.

Jullie horen weer van me, morgen heb ik trapeze les :)

  • 21 Juli 2006 - 11:39

    Ernie:

    Hoeraaaaaa, eindelijk in NY! Val niet uit de trapeze, dan wordt het vast heel erg leuk! Genietze!

  • 21 Juli 2006 - 17:57

    Cielo:

    In welk hostel zit je dan?

  • 22 Juli 2006 - 07:19

    Yvonne Koop:

    Hoi Iris,

    Leuk om zo te kunnen volgen wat je allemaal doet! Je hebt het vast druk met van alles en nog wat (trapezeles???), maar toch een klein vraagje: zou je voor mij wat Amerikaanse breitijdschriften mee kunnen nemen, zoals Vogue Knitting bijvoorbeeld? Op kosten van de baas natuurlijk! Groetjes, Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 35785

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: