Movie screening - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Movie screening - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Movie screening

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zat ik gisteravond opeens bij een moviescreening op Broadway (een soort van premiere maar op kleinere schaal). Ik mailde al een tijdje met Scott, een acteur die hier woont maar had al een tijd niks meer van m gehoord. Toen mailde hij opeens eergisteren of ik meewilde naar een moviescreening waar hij een stem voor had ingesproken.
Nou dat is natuurlijk wel leuk en het was hier vlakbij het hostel.
De film was niet zo heel interessant, maar het was leuk dat hij er een bijdrage aan had geleverd natuurlijk.
Daarna op z'n New Yorks om 10 uur nog een beetje chinees gaan eten en daarna nog naar een dessertrestaurant, heb nog nooit om 11 uur 's avonds een bananensplit gegeten but oh well...alles is hier zo idioot lang open.

Verder heb ik gisteren niet veel bijzonders gedaan. Heb geprobeerd Ground Zero op een andere manier vast te leggen, dat wordt wel steeds moeilijker want elk jaar schuiven de hekken verder weg van het gat en kan je dus steeds minder zien.

Vanmiddag heb ik een lunch bij Conde Nast met de graphic director van Traveller magazine (dankzij Frederik :)). Conde Nast is een enorm tijdschriftenconcern in Amerika (o.a. Vogue wordt er gemaakt) dus dat is voor mij natuurlijk ontzettend leuk om te zien.

  • 26 Juli 2006 - 15:31

    Mam:

    Weet je zeker dat hij Scott heet en niet Joey? :)

  • 26 Juli 2006 - 18:14

    Susan:

    Hee Iris!
    Ik heb net al je NY-avonturen gelezen. Echt superleuk wat je allemaal doet en beleeft!! Ik ben heel benieuwd hoe je lunch was bij Conde Nast, baan aangeboden gekregen :-)?
    En bedankt voor je kaart! Volgende keer ben ik er zeker weer bij! Heel veel plezier nog! Liefs!

  • 26 Juli 2006 - 21:10

    Iris:

    Ja hij heeft wel wat weg van Joey, haha. Werkt als makelaar en doet ondertussen overal audities (hmmm soup..I mean noodle soup..I mean SOUP!!:) )

  • 26 Juli 2006 - 23:18

    Chris:

    good luck job hunting

  • 27 Juli 2006 - 10:23

    Ernie:

    Have fun daaro de laatste daagjes, en niet elke avond een bananasplit gaan eten, he? Denk aan de kilo's! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 35786

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: