The Keys - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu The Keys - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

The Keys

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

12 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Na 4 uur in het busje (voor Shirley: think Chichen Itza, maar dan met Duitsers ipv Spanjaarden)was ik er dan toch eindelijk: Key West!
Op de heenweg was t helaas nogal regenachtig zodat het niet erg leek op de plaatjes die je op de ansichtkaarten ziet, maar zodra we er waren ging de zon gelukkig schijnen en werd het weer bloedheet.

In het busje had ik inmiddels kennis gemaakt met the all American family: vader, moeder en zoon van 14 en samen met hen heb ik fietsen gehuurd om het eiland een beetje te verkennen. Erg grappig omdat zij totaal niet gewend waren om te fietsen en dus netjes achter auto's gingen staan bij een stoplicht ipv gewoon ernaast.

Key West is echt een schattig eiland met allemaal houten huisjes in pastelkleuren, ook het huis van Ernest Hemingway staat hier en uiteraard zijn we iets gaan eten in zijn stamkroeg Sloppy Joe's.
Ik ben ook op het Most Southern Point of the US geweest en op 0 mile: dit is waar de US 1 highway begint en hij loopt helemaal tot in Canada heb ik begrepen.

De stripper en de teacher zijn inmiddels vertrokken dus Adele en ik hebben nu de kamer voor onszelf. Nou ja..voor hoe lang weten we niet, er kunnen vanavond zomaar nieuwe mensen voor de deur staan natuurlijk maar voor nu is het wel even lekker zonder weirdo's :)

We wilden vandaag eindelijk eens een dagje strand doen maar de lucht is nu erg bewolkt. Gelukkig is het weer hier net zo veranderlijk als in Nederland dus over een uur kan het best weer superzonnig zijn.
Let's hope for the best!

  • 12 Juli 2006 - 14:59

    Sabine:

    Hey Ier!!

    Ben je er nog?? Ik zit nu in je chatroom :)

    Liefs, Saab

  • 12 Juli 2006 - 15:10

    Iris:

    hmm ik zit er nu ook maar nu ben jij er alweer uit geloof ik, helaas.

  • 12 Juli 2006 - 15:53

    Shirley:

    Haha,arme Iris... je hebt ook nooit geluk met bus-genoten he.... :)

  • 12 Juli 2006 - 16:27

    Mama:

    Hi Iris,
    zo te horen vermaak je je prima. Leuk dat je met die familie bent gaan fietsen. Dat is toch wel heel leuk van Amerikanen vind ik. Ze zijn beslist gastvrijer dan wij Hollanders. Ik moet het een Nederlands gezin nog zien doen!
    Wat gek die weersveranderingen steeds.Is de storm nog gekomen of is hij afgezwaaid?
    Veel plezier.

  • 12 Juli 2006 - 17:41

    Elke:

    Leuk om zo alles te lezen. En het is zo te lezen erg leuk.
    Veel plezier nog en ik zal ook alle verhalen wel horen in Denenmarken, alleen zullen Marlou en ik ook ons best doen om wat maffe dingen te kunnen vertellen. Hoop alleen dat we kunnen tippen aan die van jou.

  • 12 Juli 2006 - 20:45

    Kirsten:

    Heee, wat leuk dat je je belevenissen online bijhoudt! Ik heb me met twee emailadressen aangemeld zodat ik een beetje kan volgen hoe jij het tijdens mijn droomvakantie hebt ;-) Heel veel plezier nog!
    Groet,
    Kirsten

  • 13 Juli 2006 - 11:44

    Susan:

    Je hebt een superleuk dagje gehad zo te lezen!! Die Amerikanen waren zeker wel onder de indruk hoe goed je kan fietsen :-). Ik moet ineens denken aan dat verhaal wat je vertelde over die jongen die het niet kon hebben dat jij hem telkens inhaalde, hahaha! Veel plezier nog in Miami. En alvast een goede vlucht naar Washington!

  • 13 Juli 2006 - 12:06

    Ernie:

    En heb je nou nog een rijke Amerikaan op de kop getikt? En stuur eens wat zon onze kant op over de Atlantische en Indische Oceaan, want het regent hier. Terwijl we in een luxe resort zitten met zwembad en strand voor de deur!
    Heel veel plezier daaro en eet niet te veel hamburgers! :)

  • 13 Juli 2006 - 18:02

    Marcel Van Den Broek:

    Zo te zien vermaak je je best. Ik heb je blad gezien een mooi art staaltje
    Weer een van den broek waar ik trots op ben

    Nog veel plezier Marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 35790

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: