Melting down... - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Melting down... - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Melting down...

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

18 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington

Ja ik smelt, het is hier ongeveer 110 graden (ja klinkt vreselijk he? :) )..dat staat geloof ik gelijk aan ongeveer een graad of 40. Er wordt vandaag afgeraden om veel de straat op te gaan en vooral binnen te blijven bij de airco.
Maar ja...ik moest nog even wat spulletjes halen bij CVS en wilde nog even langs Hecht's (groot warenhuis). Dus ik liep vanmorgen om 10 uur even naar buiten, nou het is zo mogelijk nog erger dan gisteren. Niet uit te houden. Mijn trein naar Philadelphia vertrekt om 14:05 dus ik ga rond 1 uur met al mijn bagage richting Union Station..mochten jullie hierna niks meer van mij vernemen: dan ben ik gesmolten :)

De Bike the Sites at night tour gisteravond was trouwens echt geweldig! Schitterend om eerst heel Washington bij zonsondergang te zien en daarna mooi verlicht in het donker.
Ik heb om de 10 minuten muggenspul gesmeerd want ze waren echt overal, maar ik geloof dat t eindelijk een keer gewerkt heeft want ik heb maar 2 nieuwe bulten! Jeeee..ik hoop echt dat Philadelphia en NY wat dat betreft minder muggerig zijn.

Mijn 3 dagen Washington DC zitten er dus alweer op! Jammer want ik vind dit echt een geweldige stad, maar ach..I'm on my way to NY, what more could you wish for? :)

  • 19 Juli 2006 - 05:39

    Kirsten:

    Wil je niet zo vaak schrijven?? Ik kan het niet meer bijhouden zo ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 35788

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: