Everglades - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Everglades - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Everglades

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

13 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen naar de Everglades geweest en guess who I ran into? De Amerikanen waarmee ik over Key West gefietst heb! Erg toevallig :)
De Everglades waren erg mooi, zeer aparte natuur al dat water met gras. Gelukkig heb ik ook nog aligators gezien want daar ging het natuurlijk om!
Ik heb er zelfs nog 1 vastgehouden in het visitor's center, die beesten voelen aan als een soort mix tussen rubber en leer, heel gek.

Ik was om 14:00 alweer terug bij het hostel en heb met Adele een beetje bij het zwembad rondgehangen. het weer is nog steeds heel wisselvallig en out of nowhere kwam er opeens een enorme regenbui naar beneden. Morgen schijnt het gelukkig beter te worden, maar ja..eerst zien dan geloven :)

Ongelofelijk ook dat het morgen alweer mijn laatste dag Miami is! Time flies when you're having fun. En ik me maar druk maken of ik de tijd hier wel zou kunnen doden :)

Ik vind het overigens heel erg leuk om al jullie reacties te lezen! Helaas kan ik geen foto's uploaden hier, dus dat zal moeten wachten tot ik thuis ben.

Adele en ik hebben trouwens nog steeds geen nieuwe kamergenoten dus dat is erg relaxed. Ik ben heel benieuwd hoe al de hostels die nog komen gaan, zullen zijn. Deze bevalt in ieder geval erg goed!

Goed ik ga me maar weer beraden over wat ik vanavond weer moet eten (dat is het enige probleem hier...al dat fastfood, je wordt er doodziek van, maar goed)
Vanavond gaanb we misschien uit, naar Mansion's..een hippe club waar ook wel eens celebrities gespot worden. Wie weet....

  • 14 Juli 2006 - 06:38

    Sabine:

    Hey Ier!!

    Klinkt allemaal erg goed, fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt :) En ook echt heel stoer dat je een aligator hebt vastgehouden!! Zeker voor jou ;-)
    Have fun!!

    Liefs, Saab

  • 14 Juli 2006 - 08:38

    Dean:

    Hey Aligator Iris,

    geen last van de muggen gehad in the Glades??
    Ben benieuwd naar je volgende avontuur!!

    GRTZ Dean

  • 14 Juli 2006 - 13:20

    Stans:

    Hoi Iris,
    Nou iedere dag kijken we op de website wat je nu weer beleefd hebt. Tot nu toe is dat al heel wat. Hier gaat alles goed en het weer is prachtig. Jammer dat je geen foto's kan plaatsen maar we wachten wel tot je weer hier bent dan kunnen we ze ook zien. Nou ik ga het weekend in ( het is dus vrijdagmiddag 15.20 uur) en ik kijk maandag wel weer even wat er allemaal gebeurt is en wat je hebt beleefd.

    Groetjes,

    Stans.

  • 14 Juli 2006 - 13:35

    Maris (gymworlder):

    He,

    vind het echt enorm gaaf dat je all the way to Amerika reist in je eentje. Hoop dat je nog een hele te gekke tijd gaat hebben daarzo!

    Greetings Maris

  • 14 Juli 2006 - 14:33

    Marvin:

    It's Crocodile Dun.... ehh Iris! Isn't that Amazing!? Look at those massive teeth!
    Je had er zo een filmpje van kunnen maken :P Mocht je Will nog in Mansion's tegen komen, doe hem dan nog maals de groeten :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 35796

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: