Fun in the sun - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Fun in the sun - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Fun in the sun

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

14 Juli 2006 | Verenigde Staten, Miami

Gisteravond was erg leuk! Hoewel we nooit in the Mansion's gekomen zijn.
Op het terras van het hostel kwamen we namelijk in contact met ik geloof wel 5 verschillende nationaliteiten en dat werd erg gezellig. Er waren zelfs 3 Belgen, maar ik ben inmiddels zo "verEngelst" dat er geen zinnig Nederlands woord meer uit me kwam. Bouwde de hele tijd zinnen in het Nederlands maar op de Engelse manier "Zo,waar zijn jullie van?" ipv "waar komen jullie vandaan?". Ben daarna maar gewoon in t Engels verder gegaan dus :)

Om een uur of 1 zijn we naar Mansion's gelopen maar daar stond zo'n enorme rij en de toegang was 20 dollar! Dat vond ik op zich het probleem nog niet, maar Adele wel dus zijn we teruggegaan naar t hostel, waar de pool area inmiddels gesloten was en iedereen op de grond van de lobby "spin the bottle" was gaan spelen.
Zijn wij dus ook maar bij gaan zitten, hoewel t eigenlijk een spelletje voor 12-jarigen is :)

Vanmorgen werd ik ondanks alles toch wel redelijk op tijd wakker, dus ben ik met mijn camera Ocean Drive af gelopen. Helaas weer geen moviestars gezien (waar zijn die mensen toch als je ze nodig hebt??), wel een hoop Ferrari's en zelfs een roze cadillac!
Daarna lekker op het terras van Starbucks een blueberry muffin gegeten en teruggegaan naar het hostel, waar ik lekker aan t zwembad heb gelegen.
T is vandaag echt bloedheet en er is geen wolkje aan de lucht dus ik kon nog even mooi bijbruinen op mijn laatste dagje Miami!

Morgen vlieg ik naar Washington!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 35800

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: