The movies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu The movies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

The movies

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren was een beetje een hangdag. Ben eerst over 5th Avenue gaan lopen voor wat nieuw fotomateriaal (de teller staat inmiddels op 950 foto's, valt nog mee moet ik zeggen).
Daarna een beetje in Central Park rondgehangen maar t was erg broeierig dus erg lekker was het niet. Ben uiteindelijk om een uur of 4 terug gegaan naar t hostel, beetje bijgekomen en toen 's avonds naar de film geweest op Times Square.
Naar The Devil wears Prada, erg toepasselijke film. De ene helft speelt zich af in de straten van NY, de andere helft binnen een groot tijdschriftenconcern :)
Had ook t idee dat een groot deel binnen Conde Nast en Rockefeller Center is opgenomen. Het was in ieder geval net of ik naar mezelf zat te kijken :)
Nog gekker was het om vervolgens vanuit de film, buiten de film min of meer weer in te lopen. In Nederland kijk je natuurlijk naar de film en loop je daarna weer op een Nederlandse straat.
Hier zag ik de acteurs over Times Square rennen, en 1,5 uur later liep ik er zelf ook weer :)

Vandaag ga ik lekker shoppen!! Ongelofelijk dat ik al ruim een week in NY ben en nu pas een dagje ga shoppen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 35744

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: