Things to do while in NY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Things to do while in NY - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Things to do while in NY

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

24 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag en gisteren was t eindelijk wat zonniger weer hier in NYC, dus ik ben er lekker met m'n camera op uit getrokken for some nice city shots :) Nou ja..dat hoop ik dan maar.

Gisteravond met Hilde uit eten geweest in NoLiTa (North of Little Italy). Ja het stikt hier van de afkortingen. Soho is bijvoorbeeld short for South of Houston en DUMBO is een afkorting van Down Under The Manhattan Bridge Overpass. Anyway: t eten was lekker, eindelijk weer wat groente naar binnen gewerkt hoera hoera!

Vandaag heerlijk over 5th Avenue gewandeld het Central Park in. Daar ben ik eindelijk eens de Central Park Zoo in geweest...stond na al die jaren nog steeds op m'n lijstje van things to do.. :) Het is op zich een mooie dierentuin zo midden in de stad, maar wel vrij klein dus met drie kwartier ben je er wel weer uit.
Daarna lekker op Sheep Meadow gelegen (groot grasveld met uitzicht op de skyscrapers waar half Manhattan met mooi weer neerstrijkt).

Ben nu even terug in het hostel, maar ga vanavond met Hilde naar Top of the Rocks: het viewdeck van het Rockefeller Center dat sinds november 2005 geopend is. Dit omdat het Empire State Building, sinds de val van het WTC, de enorme stroom toeristen niet meer aan kan. Aangezien ik het dak van het Empire al 3 keer heb bezocht, leek het Rockefeller Center me deze keer dus een mooie afwisseling :)

ps. Ze verkopen hier de Out of Office Countdown Calendar 2007, met elke maand een foto van Bush en dan bijvoorbeeld: "24 months to go". Iemand interesse? :D

  • 24 Juli 2006 - 20:20

    Vaders:

    veel plezier dan maar en bedankt voor de leuke Bush kaart

  • 24 Juli 2006 - 20:31

    Iris:

    :-P

  • 24 Juli 2006 - 21:22

    Mam:

    Hé iris,
    fijn dat je het zo naar je zin hebt en leuk dat Hilde een beetje gezelschap biedt. Nee, wij hoeven geen Bush kalender. De ansichtkaart was genoeg :), gaat papa met veel plezier in knippen.

  • 25 Juli 2006 - 07:17

    Marlou:

    Haaai Iris,
    Kei leuk dat je zoveel schrijft! Zo'n bush kalender lijkt me wel wat..kuch, haha, NO way! Maar wel lollig om te zien als je daar op vakantie bent :-D.
    Ik heb een nieuwtje uit Aarhus voor je:
    Nederland (de dames) hebben in de laatste subdivisie geloot en starten op sprong. Goed he? Ik zag wel al dat in bijna elke subdivisie een leuk land zit, dat wordt een lange dag ;-)....hih.
    Geniet eerst maar nog ff van alles in de US!
    Have fun :-D, Marlou.

  • 25 Juli 2006 - 09:38

    Marit:

    Heey Iris,
    zo ik heb eindelijk al je berichtjes gelezen. je maakt wel veel mee zeg! erg leuk ik ben benieuwd naar de foto's

  • 26 Juli 2006 - 11:53

    Rene Bekink:

    Die kalender willen Stans en ik hier graag hebben! Om de moed erin te houden. Kun je ook een exemplaar van Maximum Fitness meenemen (broertje van Female)?

    Veel plezier verder,
    Rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 35804

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: