Philly - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu Philly - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

Philly

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 Juli 2006 | Verenigde Staten, Philadelphia

Ik was vandaag een beetje m'n spirit kwijt geloof ik. Nog moe van Washington en de enorme hitte daar, en nog een beetje in shock van de hostel-omstandigheden hier.
Ben er wel op uit gegaan, o.a. naar Independence Hall waar in 1776 de Declaration of Independence getekend is. Alles verkeerde daar nog in originele staat dus dat was wel leuk om te zien.
Verder een beetje rondgewandeld en geshopt, maar ik zoals ik al zei:had m'n dag niet zo.
Philadelphia is op zich best een leuke stad, lijkt een beetje op NY in sommige opzichten, maar na Washington kon ik er toch niet meer zo warm voor lopen op 1 of andere manier.
Ach, er zijn in de US al genoeg plaatsen waar ik gek op ben....kan best met 1 minder toe :)

Morgen ga ik met de Greyhound om 10:00 's morgens naar NY. In dat hostel ben ik al eens eerder geweest dus ik weet ongeveer wat ik daar kan verwachten...heb een kamer met maar 4 bedden geboekt, dus nu nog hopen dat ik die ook krijg!!
Heb besloten om de barre omstandigheden hier nog maar een nachtje te doorstaan.

ps. voor iedereen die de 4-daagse liep: balen zeg dat ie afgelast is!!! Al het trainen voor niks geweest!!
Maar mochten jullie je echt vervelen, ik weet in NY genoeg te doen om 4 dagen van 40 km mee te vullen hoor :D Jullie zjin allemaal welkom

  • 19 Juli 2006 - 21:56

    Chris:

    Leuk om te volgen. Enne veel knoflook eten helpt tegen muggen :-)

  • 20 Juli 2006 - 08:35

    Susan:

    Ik hoop dat je een goeie reis hebt gehad naar NY! Heel veel plezier!!

  • 20 Juli 2006 - 08:50

    Ernie:

    Wij willen foto's zien!!!!! Als dat in Afrika kan, kan het in het land van de (on)begrensde mogelijkheden zeker!

  • 20 Juli 2006 - 10:29

    Friends:

    ... Als je in NYC bent, maak je dan ook een foto voor me van het pand op Bedfordstreet... ?

  • 20 Juli 2006 - 15:48

    Frans:

    Heb je Philly cheesesteak geprobeert?

  • 20 Juli 2006 - 17:16

    Iris:

    even een reactie op jullie reacties: ik geloof dat ik in t hostel in NY zowaar foto's kan uploaden dus wie weet komen er een paar op de site hier :)

    Frans: ja ik heb een cheesesteak geprobeerd maar vond t niet veel bijzonders (misschien had ik net niet de goeie)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Philadelphia

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 35795

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: