The last days... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu The last days... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris - WaarBenJij.nu

The last days...

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

30 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag alweer mijn laatste dagje hier! Ik heb niet echt een plan, ga maar gewoon een beetje van de stad genieten nu het nog kan!

Gisterochtend ben ik bij het Ground Zero Museum geweest. Dat is een tentoonstelling van de officiele fotograaf die als enige toegang heeft gekregen tot Ground Zero. Was erg indrukwekkend, er lagen ook stukken glas van het WTC en hij had zelfs een klok gevonden die precies op 10:02:14 was blijven stilstaan....het tijdstip waarop de 1e toren instortte. Dat was wel heel bizar omdat ding te zien hangen.
Het is een heel klein, maar daardoor intiem museum en je kan er alleen op afspraak in. In mijn groepje zat een brandweerman uit Californie die meteen na 11 september naar NY was gevlogen en was komen helpen.

's middags heb ik lekker rondgelopen in de zon en hier en daar met wat mensen gekletst (zodra je hier ergens op een bankje neerploft heb je meteen aanspraak :)). Daarna doorgelopen naar 5th avenue en naar Macy's geweest waar ik me heb laten opmaken.
Toen was het inmiddels 9 uur en ben ik teruggegaan naar het hostel om m'n vlucht in te checken en m'n tas in te pakken!

Ik heb het de afgelopen 3 weken erg naar m'n zin gehad, soms miste ik wel wat gezelschap maar over het algemeen heb ik me prima vermaakt. En vooral hier in NY vond ik het heerlijk om alleen rond te dwalen, je kan precies doen wat je zelf wilt en als ik lekker een uur op een bankje naar t Rockefeller Center wilde staren was er niemand die me tegenhield :)
Hoewel ik helemaal geen zin heb om NY te verlaten, vind ik het toch ook wel weer leuk om straks weer bekende gezichten te zien :) Bedankt voor alle leuke reacties de afgelopen weken! Het was leuk om de respons op mijn verhalen te lezen!
See ya in Holland!

  • 30 Juli 2006 - 13:45

    Eric:

    Hey Iris,
    Geniet er nog lekker even van. Goeie reis alvast, en ben benieuwd naar de foto's. :)

  • 30 Juli 2006 - 15:25

    Susan:

    GOEIE REIS!!! En ik vind het wel weer superleuk dat je straks back in Holland bent ;-)!

  • 30 Juli 2006 - 17:34

    Joey:

    Yeah, back to Holland baby! :)

  • 30 Juli 2006 - 17:40

    Ilvy:

    Goede vlucht terug, en we spreken gauw wat af.
    Groetjes

  • 30 Juli 2006 - 18:26

    Dean:

    Welcome Back!!! En nu maar gauw de foto´s uitzoeken! Ben errug nieuwsgierig naar al het moois!

  • 30 Juli 2006 - 22:11

    Iris:

    IK WIIIILL NIETTT!!! :)
    (moet over 10 minuten naar t vliegveld) dahaaaaaag! tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Iris
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 4827
Totaal aantal bezoekers 35642

Voorgaande reizen:

08 Juli 2006 - 31 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: